Praktický organizér pro kancelářské doklady a materiály

Neohodnoceno
Značka: VERK GROUP
362 Kč 299 Kč bez DPH
Skladem (>100 ks)
Varianta
Můžeme doručit do:
27.11.2024
Úsporně řídíte kancelářské doklady a materiály s tímto praktickým organizérem, který vám umožňuje snadno skladovat a vyhledávat všechny důležité dokumenty.

Detailní informace

Detailní popis produktu

POŘADAČ DOKUMENTŮ PRO ÚŘEDNÍ POLICOVÝ BOX

Popis produktu: Pořadač pro kancelářské desky a dokumenty je ideálním pomocníkem pro každou kancelář. Díky možnosti stohování desek v kontejneru udržíte své dokumenty v pořádku a přehledně uspořádané. Vlastnosti a využití: - Kontejner můžete také využít k ukládání knih, školních knih, časopisů a dalších pomůcek. - Pořadač se dá snadno rozložit a uložit do šuplíku, což šetří místo. - Když ho znovu potřebujete, stačí ho rychle sestavit a vložit do něj potřebné dokumenty. - Konstrukce pořadače je lehká a vyrobená z plastu. - Vysoké stěny účinně zabraňují pádu desek. TECHNICKÉ SPECIFIKACE:

  • Kód produktu: 01652
  • Materiál: plast
  • Otvorový, lehký design
  • Skládací
  • Snap zapínání
  • Funkční
  • Možnost přidání další police
  • Barva: bílá

ROZMĚRY:

  • Délka: 44 cm
  • Šířka: 30 cm
  • Výška: 13 cm

SESTAVA OBSAHUJE: - Nový kancelářský pořadač dokumentů - Originální balení

Doplňkové parametry

Kategorie: Papírnictví a kancelářské potřeby
? pouze SKLADEM: Ne

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: