Praktický organizér pro kancelářské doklady a materiály

Neohodnoceno
Značka: VERK GROUP
241 Kč 199 Kč bez DPH
V externím skladu (odesíláme do 2 týdnů) (>100 ks)
Varianta
Můžeme doručit do:
15.10.2024
Úsporně řídíte kancelářské doklady a materiály s tímto praktickým organizérem, který vám umožňuje snadno skladovat a vyhledávat všechny důležité dokumenty.

Detailní informace

Detailní popis produktu

POŘADAČ DOKUMENTŮ PRO ÚŘEDNÍ POLICOVÝ BOX Pořadač pro kancelářské desky a dokumenty, ideální pro každou kancelář. Díky možnosti stohování desek v kontejneru udržíte své dokumenty v pořádku. Kontejner lze také použít k ukládání knih, školních knih, časopisů a dalších pomůcek. Kontejner se dá rozložit a uložit například do šuplíku. Když ho znovu potřebujete, stačí ho rychle sestavit a vložit potřebné dokumenty dovnitř. Konstrukce pořadače je lehká a vyrobená z plastu. Vysoké stěny zabraňují pádu desek. TECHNICKÉ SPECIFIKACE: - Kód produktu: 01652 - Materiál: plast - Otvorový, lehký design - Skládací - Snap zapínání - Funkční - Možnost přidání další police - Barva: bílá ROZMĚRY: - Délka: 44 cm - Šířka: 30 cm - Výška: 13 cm SESTAVA OBSAHUJE: - Nový kancelářský pořadač dokumentů - Originální balení

Doplňkové parametry

Kategorie: Papírnictví a kancelářské potřeby
? pouze SKLADEM: Ne

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: