Praktický organizér pro kancelářské doklady a materiály
Detailní popis produktu
POŘADAČ DOKUMENTŮ PRO ÚŘEDNÍ POLICOVÝ BOX Pořadač pro kancelářské desky a dokumenty, ideální pro každou kancelář. Díky možnosti stohování desek v kontejneru udržíte své dokumenty v pořádku. Kontejner lze také použít k ukládání knih, školních knih, časopisů a dalších pomůcek. Kontejner se dá rozložit a uložit například do šuplíku. Když ho znovu potřebujete, stačí ho rychle sestavit a vložit potřebné dokumenty dovnitř. Konstrukce pořadače je lehká a vyrobená z plastu. Vysoké stěny zabraňují pádu desek. TECHNICKÉ SPECIFIKACE: - Kód produktu: 01652 - Materiál: plast - Otvorový, lehký design - Skládací - Snap zapínání - Funkční - Možnost přidání další police - Barva: bílá ROZMĚRY: - Délka: 44 cm - Šířka: 30 cm - Výška: 13 cm SESTAVA OBSAHUJE: - Nový kancelářský pořadač dokumentů - Originální baleníDoplňkové parametry
Kategorie: | Papírnictví a kancelářské potřeby |
---|---|
? pouze SKLADEM: | Ne |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář