Praktický organizér pro kancelářské doklady a materiály
Detailní popis produktu
POŘADAČ DOKUMENTŮ PRO ÚŘEDNÍ POLICOVÝ BOX
Popis produktu: Pořadač pro kancelářské desky a dokumenty je ideálním pomocníkem pro každou kancelář. Díky možnosti stohování desek v kontejneru udržíte své dokumenty v pořádku a přehledně uspořádané. Vlastnosti a využití: - Kontejner můžete také využít k ukládání knih, školních knih, časopisů a dalších pomůcek. - Pořadač se dá snadno rozložit a uložit do šuplíku, což šetří místo. - Když ho znovu potřebujete, stačí ho rychle sestavit a vložit do něj potřebné dokumenty. - Konstrukce pořadače je lehká a vyrobená z plastu. - Vysoké stěny účinně zabraňují pádu desek. TECHNICKÉ SPECIFIKACE:
- Kód produktu: 01652
- Materiál: plast
- Otvorový, lehký design
- Skládací
- Snap zapínání
- Funkční
- Možnost přidání další police
- Barva: bílá
ROZMĚRY:
- Délka: 44 cm
- Šířka: 30 cm
- Výška: 13 cm
SESTAVA OBSAHUJE: - Nový kancelářský pořadač dokumentů - Originální balení
Doplňkové parametry
Kategorie: | Papírnictví a kancelářské potřeby |
---|---|
? pouze SKLADEM: | Ne |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.